.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شفقت:روابط عمومي‌ها را دريابيم

استاندار مازندران خطاب به مديران دستگاه‌هاي‌اجرايي استان گفت : هويت ، مقبوليت و قابليت سه عامل مهم براي خدمت صادقانه روابط عمومي‌ها است و بايد واحد روابط عمومي را دريابيم.

"ابوطالب شفقت" درهمايش مشترك مديران دستگاه‌هاي اجرايي، فرمانداران، شهرداران ، بخشداران و روابط عمومي‌هاي مازندران در ساري سخن مي گفت، افزود: همه خدمتگزار مردم هستيم و براي انعكاس درست خدمت به جامعه، بايد روابط عمومي دستگاه‌ها را احيا كنيم.

وي كار روابط عمومي را علمي و تخصصي خواند وادامه داد: اطلاع رساني درست از طريق اين واحد، موجب اميدواري و رضايت مردم مي‌شود.

استاندار مازندران به مقبوليت روابط عمومي‌ها در جامعه اشاره كرد و گفت: بايد مقبول باشيم تا مردم بپذيرند.

شفقت خاطرنشان كرد: بايد ياد بگيريم تاخدمات دولت رابه مردم‌اطلاع دهيم.

نماينده عالي دولت در مازندران تصريح كرد: مديران دستگاه‌هاي اجرايي، اطلاع رساني را ابزار كار مناسب بدانند و از طرفي مطبوعات و رسانه‌ها نيز مشاوران خوبي براي مديران هستند.

به گزارش خبرنگار ايرنا "جواد قناعت" معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران نيز در اين همايش به خدمات دولت نهم اشاره كرد و گفت: امروز برخي مي‌گويند، اعلام و اطلاع رساني خدمات دولت تعريف و تمجيد است.

وي ادامه داد: در جواب اين افراد بايد گفت، مردم نشان دادند كه دولت را قبول دارند و اطلاع‌رساني از خدمات، اميدواري و مشاركت مردم را به دنبال داشته است.

وي اظهار داشت: در دولت‌هاي قبلي برخي از احزاب سياسي در ساختار نظام حضور داشته و براي اداره نظام نسخه‌هايي بيگانه با ارزش‌هاي اسلام وانقلاب تجويز كرده بودند.

قناعت با بيان اينكه مردم نسخه‌هاي جعلي را مي‌شناسند و هميشه دلسوز و نگران جامعه اسلامي هستند، گفت: امروز با رويكرد درست دولت نهم فاصله و جاي خالي نسخه جعلي پرشده است و مردم از انتخاب خود راضي هستند.

اين همايش با حضور مشاوران رييس جمهوري در امور رسانه و اطلاع‌رساني و مطبوعات در ساري برگزار شد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.